نوشته شده توسط : puriaaa
نمایندگی تعمیرات پکیج در کرج مهرویلا
چگونه پکیج و آبگرمکن را تعمیر و سرویس کنیم ؟
10. روشن کردن پکیج :پکیج را به برق متصل کنید. پکیج را روی حداکثر گرمای شوفاژ قرار دهید. مطمئن شوید رادیاتور ها هوا ندارند و شیر رادیاتور ها باز است. به شعله نگاه کنید و اگر نیاز به تنظیم شعله است، شعله را تنظیم نمایید. مراحل تعمیر پکیج بالا به شما کمک میکند که خودتان پکیج خانه را تعمیر کنید. اما باز هم این نکته را بیان میکنیم. تعمیر پکیج و آبگرمکن نیاز به دانش تخصصی دارد، اگر تا به حال کار فنی نکرده اید، بهتر است تعمیر پکیج و آبگرمکن توسط افراد مجرب انجام پذیرد.در صورت نیاز به تعمیرکار آبگرمکن میتوانید به سایت تعمیر آبگرمکن در مهر ویلا مراجعه فرمایید. چگونه پکیج دیواری را نصب کنیم؟1- ابعاد پکیج میتواند بسته به محیط، سایز و اندازه، متغیر باشد، برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز نسبت به ابعاد باید متراژ واحد را در عدد 150 برای آپارتمان ها و در عدد 100 برای مراکز اداری ضرب کنیم. حداقل متراژ برای نمایندگی پکیج باید 64 متر مربع باشد وگرنه نیاز به نصب دریچه هوای تازه جهت احتراق الزامی است. شما میتوانید با تماس با نمایندگی بوتان کرج مهرویلا تعمیرکاران پکیج، مشکل پکیج خود را عنوان کنید. برای پکیج شما، از نمایندگی همان شرکت یک تعمیرکار معرفی میشود. به این ترتیب اگر نیاز به تعمیر پکیج دارید، یک نماینده از تعمیرکاران پکیج اعزام میشود و اگر نیاز به تعمیر پکیج بوتان در مهرویلا دارید، یک تعمیرکار مجاز از بوتان مهرویلا عازم محل شما میشود.
چگونه از پکیج دیواری خود درست نگهداری کنیم؟
عملکرد پکیج در حالت تابستانی چگونه است؟ در این حالت هنگامی پکیج شروع به فعالیت می کند که نیاز به آب گرم باشد، این عملیات به صورت اتوماتیک انجام می شود . هنگامی که شیر آب گرم باز می شود ، سنسور فشار ،مشعل را روشن می کند و بعد از بستن شیر آب گرم پکیج خاموش می شود.این دستور از طریق برد کنترل الکترونیک صادر می شود .مبدل حرارتی فورا آب گرم را تولید می کند.(در رابطه با پکیج های مخزنی صادق نیست) عملکرد پکیج در حالت زمستانی چگونه است؟ وظیفه پکیج آبگرم در فصل زمستان متفاوت است. چون علاوه بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتور و مدار های گرم کننده را نیز گرم نماید. در این سیستم اولویت با آب گرم مصرفی است. وقتی شیر آب گرم باز می شود. سنسور برقی مدار رادیاتور را تا زمانی که آب گرم مصرفی باز است قطع می نماید. اما این موقت است و با بسته شدن شیر آب گرم مدارآبگرم رادیاتور وصل می گردد. به این گونه همیشه آب گرم به صورت آنی در دسترس است.(در رابطه با پکیج های مخزنی صادق نیست, در پکیج های مخزنی همیشه آبگرم و شوفاژ در دسترس است) در صورتی که زمان و یا توانایی عیب یابی پکیج و رفع مشکل آن را ندارید، می توانید تعمیر پکیج خود را به متخصصین مجرب تعمیرکاران پکیچ بسپارید. همین اکنون درخواست خود را ثبت نمایید تا متخصصان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
:: برچسبها: نمایندگی تعمیرات پکیج در کرج مهرویلا , :: بازدید از این مطلب : 114 نوشته شده توسط : puriaaa
نمایندگی تعمیرات پکیج در گوهردشت کرج چگونه پکیج را خودمان سرویس و تعمیر کنیم؟ سرویس پکیج چه زمانی باید انجام شود؟ به طور کلی بهتر است که هر چند ماه یک بار خودتان پکیج را مورد بازبینی چشمی قرار دهید تا در صورت بروز مشکل در قطعات دستگاه، سریعا متوجه شوید و آن را رفع کنید. اگر مدت زمان زیادی میگذرد که از دستگاه استفاده میکنید، به شما پیشنهاد میدهیم که با کمک یک متخصص، پکیج را به صورت کامل سرویس و به ویژه رسوبزدایی کنید.برای اینکار شما میتوانید با نمایندگی تعمیر پکیج در گوهردشت کرج تماس حاصل فرمایید. اما اگر به تازگی پکیج را خریداری کردهاید یا پس از سرویس کامل، دورههای زمانی خاصی را مشخص کنید تا به طور مرتب تعمیر پکیج را انجام دهید. به عنوان مثال میتوانید اول هر نیم سال را برای این کار اختصاص دهید. همچنین در صورت وجود املاح در آب و رسوب در قطعات و لولههای رادیاتور، علائمی در پیکج ظاهر میشود که در صورت مشاهده آن، باید اقدام به رسوبزدایی کنید.
انواع سرویس پکیج در اینجا به طور خلاصه انواع سرویس پکیج را توضیح میدهیم و در ادامه به طور مفصلتر به رسوبزدایی که یکی از مهمترین انواع سرویس پکیج در نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت خواهیم پرداخت. ۱. رسوبزدایی: دستگاه هرچند وقت یک بار به رسوبزدایی احتیاج دارد. بهتر است با استفاده از رسوبگیرهای پلی فسفات و با وجود تهویه مناسب عمل رسوبزدایی انجام گیرد. در ادامه به طور کاملتر به این مورد خواهیم پرداخت. ۵. تنظیم شیر گاز: بررسی این شیر و تنظیم مجدد پیچ و مهرهها کاری نسبتا تخصصی است که اگر خوب انجام نگیرد فشار گاز دچار اشکال می شود. بهتر است این عمل با کمک فردی متخصص صورت گیرد. همچنین اگر یک صافی مناسب بر روی شیر گاز قرار بگیرد، عمر شیر بیشتر خواهد شود.
رسوبزدایی چه زمانی باید انجام شود؟شاید تا به حال تجربه کرده باشید زمانی که مشغول دوش گرفتن هستید، آب گرم حمام به یک باره سرد میشود. بعد هم پس از گذشت مدت زمانی دوباره گرم میشود و این اتفاق چندین بار رخ میدهد. این سرد و گرم شدن آب، از نشانههای ایجاد رسوب در مخازن حرارتی و لولههای پکیج است. در نمایندگی بوتان در گوهردشت توضیحات بیشتری قرار دادهایم. رسوب موجود در لولهها باعث تنگ شدن مسیر آب میشود و در نتیجه آب با فشار و سرعت کمتری در لولهها جریان پیدا میکند. به همین دلیل، تا زمانی که آب به محل مصرف برسد، سرد میشود. رسوب موجود در مخازن حرارتی نیز باعث ضخیم شدن دیوارههای منبع میشود و باید انرژی و گرمای بیشتری مصرف شود تا آب گرم شود. همین امر هم میتواند منجر به سوراخ شدن مخزن آب شود. پس قبل از این که با این مشکلات مواجه شوید، بهتر است خودتان پیشگیری آغاز کنید و رسوبزدایی را انجام دهید.
:: بازدید از این مطلب : 107 نوشته شده توسط : puriaaa
خدمات تعمیر پکیج در عظیمیه پس از سپری شدن دوره گارانتی هر محصولی مانند پکیج،چنانچه در منزل و یا محل کار خود از این وسیله برای سیستم های گرمایشی محیط توسط اشکال مختلف مثل رادیاتورها ،گرمایش از کف استفاده میکنید ،لازم است همیشه تلفن تعمیرکار پکیج در عظیمیه را داشته باشید،چرا که در اوج نیاز و معمولا در زمستان بر اثر کار متناوب ممکن است این وسیله به مشکلی برخورده و عملا در سرمای زمستان زندگی را برای اهالی منزل سخت نماید.در هر ساعت از شبانه روز شما میتوانید با شماره تلفن تعمیر پکیج در عظیمیه تماس حاصل فرمایید. یک تعمیرکار پکیج در عظیمیه نسبت به رفع خطای کد در انواع دستگاههای پکیج ایران رادیاتور و پکیج بوتان و پکیج لورچ و ایساتیس و سایر پکیج های موجود در بازار مسلط بوده و چه بساباتماسی تلفنی در هنگام بروز مشکل ابتدائی که نیاز به سرویس کامل نباشد ،بتواند نگرانی مهم خرابی را از مشتری خود دور کند. یکی دیگر از مهمترین نکات خدمات تعمیر پکیج در عظیمیه ،تعمیر پکیج شبانه روزی در عظیمیه میباشد.از آنجائیکه ممکن است در برخی از موارد ساعات خرابی این وسیله به هنگام شب رخ دهد و از سوی دیگر این وسیله بخصوص در زمستان بسیار پر اهمیت تر میباشد(مثلا خانه هایی را در نظر بگیرید که کودکان و یا افراد مسن در آنها حضور داشته و زندگی میکنند) هر چند خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در عظیمیه و خدمات پس از فروش پکیج بوتان در نمایندگی بوتان در عظیمیه و سایر برندها ،تعمیرکاران و تکنسین های حرفه ای معرفی مینمایند،اما به دلایل مختلف گاهی تعمیرکاران این رسته از خدمات پس از فروش نبوده ولی در کار خود بسیار ماهر و حرفه ای عمل مینمایند. بررسی برخی از مشکلات پکیجیکی از مشکلات رایج که برای پکیج ها اتفاق می افتد،خاموشی ناگهانی این وسیله است. – افت فشار در مورد مشکلات که در پکیج ها بوجود می آید لازم است بدانید اکثر برندهای مشابه با هم معمولا ایراداتشان در یک چهارچوب قرار میگیرد و البته طریقه برخورد با آن مشکل مطمئنا بسته بهنوع پکیج تفاوت خواهد داشت. هرچند برخی از متخصصین حوزه وسایل گرمایشی تاکید میکنند سرویس های دوره ای برای پکیج بایستی هر سه ماه یکبار انجام پذیرد ،اما با توجه به واقعیت موجود و گرفتاری های مختلف وقتی و مالی شاید واقعا این کار امکان پذیر نباشد ولی لازم است حداقل یکبار در سال و بدون علت خرابی پکیج ،از یک تعمیرکار پکیج در عظیمیه دعوت نماییم تا سرویس های دوره ای مانند رسوب زدایی را به انجام برساند.که این عمل دو مزیت با خود به همراه خواهد داشت ،اولا از هزینه های بیشتر جلوگیری به عمل می آید و ثانیا در مواقع حساس مانند زمستان که اوج نیاز این وسیله برای خانه و خانواده است ،مشکلات به مراتب خیلی کمتر خواهند بود. :: برچسبها: خدمات تعمیر پکیج در عظیمیه پس از سپری شدن دوره گارانتی هر محصولی مانند پکیج،چنانچه در منزل و یا محل کار خود از این وسیله برای سیستم های گرمایشی محیط توسط اشکال مختلف مثل رادیاتورها ،گرمایش از کف استفاده میکنید ،لازم است همیشه تلفن تعمیرکار پکیج در عظیمیه را داشته باشید،چرا که در اوج نیاز و معمولا در زمستان بر اثر کار متناوب ممکن است این وسیله به مشکلی برخورده و عملا در سرمای زمستان زندگی را برای اهالی منزل سخت نماید , در هر ساعت از شبانه روز شما میتوانید با شماره تلفن تعمیر پکیج در عظیمیه تماس حاصل فرمایید , با گسترش خانه های آپارتمانی بخصوص در کلان شهر ها مانند عظیمیه ،انواع پکیج ها خیلی بیشتر از گذشته برای این اماکن به فروش میرود , معمولا تعمیرکاران حرفه ای پکیج در عظیمیه مانند همه جای کشور میبایست به مشکلات معمول پکیج مسلط باشند تا ضمن راهنمایی صحیح برای مشتریان خود بتوانند در اسرع وقت این ابزار مهم بخصوص در زمستان را برای خانواده ها به شکا سالم به مدار برگردانند , یک تعمیرکار پکیج در عظیمیه نسبت به رفع خطای کد در انواع دستگاههای پکیج ایران رادیاتور و پکیج بوتان و پکیج لورچ و ایساتیس و سایر پکیج های موجود در بازار مسلط بوده و چه بساباتماسی تلفنی در هنگام بروز مشکل ابتدائی که نیاز به سرویس کامل نباشد ،بتواند نگرانی مهم خرابی را از مشتری خود دور کند , نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در عظیمیه و تعمیرات پکیج بوتان در عظیمیه نیز یکی از پرمتقاضی ترین انواعی از درخواست ارائه خدمات تعمیراتی در این خصوص میباشد , یکی دیگر از مهمترین نکات خدمات تعمیر پکیج در عظیمیه ،تعمیر پکیج شبانه روزی در عظیمیه میباشد , از آنجائیکه ممکن است در برخی از موارد ساعات خرابی این وسیله به هنگام شب رخ دهد و از سوی دیگر این وسیله بخصوص در زمستان بسیار پر اهمیت تر میباشد(مثلا خانه هایی را در نظر بگیرید که کودکان و یا افراد مسن در آنها حضور داشته و زندگی میکنند) بنابراین تعمیر پکیج شبانه روزی در عظیمیه حتما جزء خدمات بسیاری از تعمیرکاران این حوزه خواهد بود , یک سرویس کار پکیج در عظیمیه به دلیل کار حرفه ای خود با بیشتر نمایندگی های رسمی پکیج و معتبر برندهای مختلف در ارتباط است تا بتواند در اسرع وقت ،قطعات مورد نیاز برای رفع خرابی پیکج را تهیه نماید , هر چند خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در عظیمیه و خدمات پس از فروش پکیج بوتان در نمایندگی بوتان در عظیمیه و سایر برندها ،تعمیرکاران و تکنسین های حرفه ای معرفی مینمایند،اما به دلایل مختلف گاهی تعمیرکاران این رسته از خدمات پس از فروش نبوده ولی در کار خود بسیار ماهر و حرفه ای عمل مینمایند , البته لازم است در فصولی مانند اواخر بهار و یا تابستان که از پکیج معمولا فقط برای آب گرم استفاده میشود،از تعمیرکاران این وسیله مهم بخواهیم که یک سرویس کامل برای پکیج مورد نظر ما به انجام برسانند , بررسی برخی از مشکلات پکیج یکی از مشکلات رایج که برای پکیج ها اتفاق می افتد،خاموشی ناگهانی این وسیله است , دلایل متعددی برای این مشکل ذکر میشود که عمده ترین آنها عبارتند از: – افت فشار – بسته بودن شیرهای آب – قطع یا کم شدن شدت جریان گاز – مشکل در ترموستات – خرابی پمپ پکیج و تعدادی دلایل دیگر که باعث خاموشی یک پکیج میشود , در مورد مشکلات که در پکیج ها بوجود می آید لازم است بدانید اکثر برندهای مشابه با هم معمولا ایراداتشان در یک چهارچوب قرار میگیرد و البته طریقه برخورد با آن مشکل مطمئنا بسته بهنوع پکیج تفاوت خواهد داشت , معمولا دست اندکاران سیستم های حرارتی و برودتی توصیه میکنند فشار پکیج میبایست بین عدد ۱ و۲ باشد و اگر این فشار به نزدیک ۰ , ۵ برسد،خاموشی پکیج پیش خواهد آمد , یکی از بهترین مزایای سرویس های دوره ای پکیج ،رسوب زدایی پکیج میباشد که با توجه به آب شهری برخی از شهرها مانند عظیمیه که املاح و گچ در آن مشاهده میشود،از بند آمدن لوله ها و مسیرحرکت آب دیگر جلوگیری نخواهد نمود , هرچند قطعات الکترونیکی و برقی زیادی در اکثر پکیج ها وجود ندارد اما همان هایی که وجود دارند در ادامه کار پکیج بسیار مهم و حیاتی هستند و چه بسا خرابی در قطعه ای کوچ در برد های الکترونیکی آنها رسما پکیج را به خاموشی برساند , هرچند برخی از متخصصین حوزه وسایل گرمایشی تاکید میکنند سرویس های دوره ای برای پکیج بایستی هر سه ماه یکبار انجام پذیرد ،اما با توجه به واقعیت موجود و گرفتاری های مختلف وقتی و مالی شاید واقعا این کار امکان پذیر نباشد ولی لازم است حداقل یکبار در سال و بدون علت خرابی پکیج ،از یک تعمیرکار پکیج در عظیمیه دعوت نماییم تا سرویس های دوره ای مانند رسوب زدایی را به انجام برساند , که این عمل دو مزیت با خود به همراه خواهد داشت ،اولا از هزینه های بیشتر جلوگیری به عمل می آید و ثانیا در مواقع حساس مانند زمستان که اوج نیاز این وسیله برای خانه و خانواده است ،مشکلات به مراتب خیلی کمتر خواهند بود , , :: بازدید از این مطلب : 142 نوشته شده توسط : puriaaa
کد خطا و یا ارور پکیج چیست؟ کد خطای پکیج دیواری به علائمی گفته میشود که توسط برد الکترونیک برای عیب یابی مشکل دستگاه به ما نشان داده میشود، ولی اگر بخوام شفافتر توضیح بدم به این صورته : برد الکترونیک پکیج دیواری که به عبارتی مغز دستگاه میباشد رروی عملکرد تمام قطعات پکیج نظارت دارد، این نظارت بوسیله سنسورهایی صورت میگیرد که در نقاط مختلف پکیج وجود دارد و در مواقع بروز مشکل در قسمتی از پکیج برد کنترل توسط این سنسورها به وجود عیب پی برده و برای اینکه به مصرف کننده اطلاع دهد که عیب مورد نظر از کدام قسمت میباشد اگر پکیج دیجیتال باشد با مشخص کردن حروف و اعداد لاتین روی نمایشگر و اگر پکیج آنالوگ باشد بوسیله چشمک زدن برخی از چراغ ها اطلاع میدهد. هزینه سرویس پکیج : لازم به ذکر است که هزینه سرویس پکیج با توجه به اینکه هر تعمیرکاری با روش خود سرویس پکیج را انجام میدهد متفاوت است، برخی از تعمیرکاران به شستشوی مبدل ثانویه و انجام تنظیمات ابتدایی پکیج که نهایتا نیم ساعت وقت صرف میکنند اعلام میکنند سرویس کامل انجام شده، ولی در صورتی که معنای حقیقی سرویس کامل پکیج به باز کردن تک تک قطعات و لوله و اتصالات پکیج به طوری که فقط شاسی پکیج روی دیوار باشد و شستشو، تعمیر و سرویس تک تک قطعات پکیج به صورت جداگانه و جمع کردن آن با روش و تنظیمات کارخانه گفته میشود. مسلما از دید ما یک پکیج دیواری کارکرده پس از انجام سرویس کامل با یک پکیج نو هیچ تفاوتی ندارد. نمایندگی بوتان در مهرشهر کلیه خدمات و سرویس پکیج را انجام میدهد. آموزش هواگیری پکیج در تعمیر پکیجآموزش هواگیری پکیج معمولا اولین موضوعی است که مصرف کنندگان پکیج دیواری باید به خوبی یاد بگیرند زیرا اولین و مهمترین دلیل از کار افتادن انواع پکیج دیواری کم شدن فشار بار پکیج میباشد . پس با این تفسیر بعد از این که متوجه از کار افتادن پکیج شدید و قبل از اینکه به دنبال تعمیرکار پکیج باشید اولین مسئله ای که باید از اون اطمینان پیدا کنید تنظیم بودن فشار بار پکیج است . در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید با نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهر تماس حاصل فرمایید. به طور کلی قطعات پکیج دیواری جهت کارکرد صحیح به آب نیاز دارند این آب با آبگرم مصرفی تفاوت دارد . در حقیقت آب مدار شوفاژ ها همان آبی هست که مدنظر ماست و البته در فصل تابستان نیز وجود این آب در مدار سیستم جهت کارکرد صحیح قطعات پکیج امریست حیاتی . پس تا اینجای کار به اهمیت دارا بودن آب در سیستم پی بردید . شرکت های تولید کننده پکیج برای اینکه مصرف کنندگان از مقدار آب سیستم با خبر شوند گیجی را روی پکیج قرار داده اند و یا در برخی مدلهای دیجیتال روی مانیتور پکیج اعدادی را مشخص کرده اند که مصرف کننده از مقدار آب سیستم باخبر باشد . زمانی که مقداری از آب سیستم به دلیل تبخیر و یا … کمتر از حد استاندارد شود برای اینکه به قطعات پکیج آسیب نرسد قطعه ای به نام پرشر سوئیچ آب عملکرد کل سیستم را مختل میکند تا زمانی که فشار بار پکیج و یا آب مدار سیستم توسط مصرف کننده تنظیم شود و به حد استاندارد برسد .
:: بازدید از این مطلب : 121
|
|
آرشیو مطالب آخرین مطالب پیوند های روزانه مطالب تصادفی مطالب پربازدید چت باکس
تبادل لینک هوشمند پشتیبانی LoxBlog.Com
|