نوشته شده توسط : puriaaa

نمایندگی تعمیرات پکیج در شاهین ویلا کرج

چگونه پکیج را سرویس کنیم؟

تامین آب گرم مناسب برای مصارف روزانه و همچنین دمای متعادل و گرمای مطبوع در فصل‌های سرد از ویژگی‌های مهم هر خانه‌ای است. امروزه پکیج‌های دیواری به یکی از محبوب‌ترین و پر کاربردترین وسایل گرمایشی منازل تبدیل شده‌اند. مزیت‌های استفاده از این دستگاه نسبت به سیستم شوفاژ و موتورخانه فراوان است.
مستقل بودن دستگاه پکیج برای هر واحد مسکونی و امکان دسترسی راحت و سریع به آن، تنظیم دلخواه دمای آب مصرفی و رادیاتور، اشغال فضای کمتر، کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری، مصرف بهینه سوخته و بازدهی بالا از جمله این مزیت‌ها است.
اما نکته بسیار مهم این است که باید در حفظ و نگهداری این وسیله بکوشیم تا خسارات و هزینه‌های جانبی برای سرویس و تعمیر آن در حد امکان کاهش پیدا کند. یکی از خطراتی که این دستگاه گرمایشی را تهدید می‌کند، رسوب املاح آب در قطعات و لوله‌های آن است که به دلیل سختی آب مصرفی شهری اتفاق می‌افتد.
با رسوب‌زدایی و سرویس پکیج به طور سالیانه می‌توانید طول عمر وسیله گرمایشی خانه خود را افزایش دهید و هزینه‌های تعمیر آبگرمکن در کرج شاهین ویلا را به حداقل برسانید. در این مطلب با ما همراه باشید تا بدانید چه زمانی و چگونه باید سرویس پکیج را انجام دهید.

موارد مهم پیش از نصب پکیج

پیش از نصب پکیج، بایستی موارد زیر را آزمایش نمایید. با آزمایش و کنترل این موارد است که می‌توانید اطمینان حاصل نمایید که شرایط لازم برای اینکه پکیج به خوبی عمل کند فراهم است.
گردش هوای کافی: این یک شرط اولیه است. در صورتی که هوای کافی برای گردش وجود نداشته باشد نمی‌توانید پکیج نصب کنید. معمولا برای وجود این شرط درون ساختمان از دودکش استفاده می‌کنند یا آنکه پکیج را در فضای بیرونی مانند بالکن و تراس نصب می‌کنند.
سختی‌سنجی آب: اگر آب منطقه شما بسیار سخت است و املاح فراوانی دارد، باید در فواصل زمانی کمتری نسبت به حالت عادی رسوب‌زدایی را انجام دهید.

صحت عملکرد دودکش: این مورد در هنگام نصب پکیج درون ساختمان هم لازم است و هم از نظر ایمنی اهمیت فراوانی دارد. پیش از راه‌اندازی پکیج از صحت کار دودکش اطمینان حاصل نمایید.
استحکام محل نصب: این مورد جهت ایمن ماندن خود دستگاه پکیج مهم است. اگر محل نصب از استحکام کافی برخوردار نباشد، ممکن است پکیج‌تان دچار آسیب فیزیکی شود. اگر سوالی دارید میتوانید با نمایندگی پکیج بوتان کرج شاهین ویلا در جریان بگذارید.
از جمله موارد دیگری که پیش از نصب پکیج بهتر است بررسی گردد تا کمتر به سرویس یا تعمیر پکیج نیاز پیدا کنید، می‌توان به این موارد اشاره نمود: تشخیص محل اتصال لوله‌ها، فشار کافی آب شهر، تمیزی داخل لوله‌ها، نصب کف‌شوی، خشک بودن محل نصب و بررسی حداقل قطر لوله‌ی گاز. رسوب‌زدایی چه زمانی باید انجام شود؟

شاید تا به حال تجربه کرده باشید زمانی که مشغول دوش گرفتن هستید، آب گرم حمام به یک باره سرد می‌شود. بعد هم پس از گذشت مدت زمانی دوباره گرم می‌شود و این اتفاق چندین بار رخ می‌دهد. این سرد و گرم شدن آب، از نشانه‌های ایجاد رسوب در مخازن حرارتی و لوله‌های پکیج است.
رسوب موجود در لوله‌ها باعث تنگ شدن مسیر آب می‌شود و در نتیجه آب با فشار و سرعت کمتری در لوله‌ها جریان پیدا می‌کند. به همین دلیل، تا زمانی که آب به محل مصرف برسد، سرد می‌شود. رسوب موجود در مخازن حرارتی نیز باعث ضخیم شدن دیواره‌های منبع می‌شود و باید انرژی و گرمای بیشتری مصرف شود تا آب گرم شود.
همین امر هم می‌تواند منجر به سوراخ شدن مخزن آب شود. پس قبل از این که با این مشکلات مواجه شوید، بهتر است خودتان پیشگیری آغاز کنید و رسوب‌زدایی را انجام دهید.

چگونه پکیج را رسوب‌زدایی کنیم؟

بهتر است یک تعمیرکار متخصص را از نمایندگی ایران رادیاتور در شاهین ویلا استخدام کنید تا رسوب‌زدایی و تعمیر پکیج شما را کامل و بی‌عیب و نقص انجام دهد. اما در صورتی که بخواهید خودتان این کار را انجام دهید، در اینجا نکات لازم در این زمینه را بیان خواهیم کرد.
مراحل رسوب‌زدایی پکیج
۱- دو شاخه برق پکیج را از پریز بکشید و کاور پکیج را باز کنید.
۲- شیر ورودی آب سرد پکیج را ببندید، سپس شیر پرکن پکیج را در جهت عقربه‌های ساعت باز کنید. (شیر پرکن وسیله‌ای است که از آن برای کنترل دبی جریان آب سرد ورودی به پکیج استفاده می‌شود.) حالا شیر آب گرمی که در پایین‌ترین نقطه قرار دارد، (که معمولا شیر آب گرم شیلنگ دستشویی است) را باز کنید تا آب سیستم خالی شود و عقربه فشار پکیج روی عدد صفر قرار گیرد. به این ترتیب آب پکیج را تخلیه می‌کنید.
۳- با استفاده از دو عدد پیچ آلن شماره چهار، مبدل پکیج را که به بلوک‌ها متصل است باز کنید و سپس آن را درآورید.
۴- مبدل پکیج را رسوب‌زدایی کنید. برای این کار از ماده‌ای به نام دیسکلر استفاده می‌کنند. دیسکلر یا رسوب‌زدا محلول شیمیایی است که برای پاک‌سازی دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی به کار می‌رود. می‌توانید مطمئن باشید که این ماده به پکیج شما هیچ آسیبی نمی‌رساند چرا که با توجه به ساختار آن تهیه شده است. اما باید حواستان باشد که هنگام کار با این ماده احتیاط لازم را رعایت کنید و از ماسک و دستکش و لباس کار استفاده کنید. هم‌چنین بهتر است چشمان‌تان را با عینک مخصوص بپوشانید. سپس دیسکلر را درون سوراخ موجود در مبدل بریزید تا عمل اسیدشویی انجام شود. یک ربع صبر کنید و سپس با فشار آب آن را بشویید.
در صورتی که رسوب‌ها به صورت کامل از بین نرفت، باید کار را با حرارت دادن و ضربه زدن ادامه دهید. به این ترتیب که ابتدا مبدل را روی شعله گاز می‌گیرید و خوب حرارت می‌دهید، سپس با چکش روی آن ضربه می‌زنید یا زیر فشار آب می‌گیرید تا باقی رسوبات نیز کنده شود.
۵- حالا نوبت نصب مبدل است. اما پیش از آن دقت کنید که اگر اورینگ‌ها تغییر شکل داده بودند، آن‌ها را عوض کنید. اورینگ اتصال حلقه‌ای شکل است که برای نصب مبدل استفاده می‌شود.
۶- مبدل را سر جای خود به گونه‌ای قرار دهید که شیارهای آن سمت چپ قرار گیرد و آن را نصب کنید.
۷- فشار پکیج را روی عدد یک و نیم تنظیم و سپس آن را روشن کنید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : puriaaa

نمایندگی تعمیرات پکیج در کرج مهرویلا

 

چگونه پکیج و آبگرمکن را تعمیر و سرویس کنیم ؟

  1. تعمیر منبع انبساط پکیج: منبع انبساط پکیج از مهم ترین قسمت های پکیج است که اگر به اندازه کافی باد نداشته باشد، پکیج پکیج زود تر از موعد مستهلک میشود. برای این که فشار باد داخل منبع انبساط پکیج را چک کنید کافی است یک گیج باد را روی والف منبع انبساط پکیج بگذارید و درجه باد را نگاه کنید. به طور کلی این درجه باید بین 0.7 بار تا یک بار باشد.دقت کنید که فشار باد را باید زمانی اندازه بگیرید که آب داخل مدار خالی شده باشد. در غیر این صورت، فشاری که توسط گیج باد نشان داده میشود، فشار آب داخل مدار است.
  2. تعمیر مبدل پکیج : تمیز کردن مبدل اصلی (مبدل اولیه) برای تمیز کردن مبدل اصلی پکیج کافی است پیچ های محفظه احتراق را باز کنید تا بتوانید فین های مبدل اصلی را مشاهده کنید. حالا روی برنر را با یک روزنامه بپوشانید و مبدل اصلی را با فرچه تمیز نمایید.توجه کنید: نیازی نیست که برای هر تعمیر، مبدل ها را اسیدشویی نمایید. اسیدشویی باعث کوتاهی عمر پکیج میشود. زیرا اسید، با وجود از بین بردن لایه های رسوب، مبدل اصلی که از جنس مس است را نیز میخورد و بعد از چند مرتبه اسیدشویی، مبدل سوراخ میشود.
  3. تعمیر مشعل پکیج : تمیز کردن مشعل با یک دمنده باد (بلوئر) داخل مشعل را تمیز کنید تا خاک از محفظه احتراق خارج شود. میتوانید قبل از این کار با یک ژیگلور این منطقه را تمیز کنید. حتی برای تعمیر کامل میتوانید یک اسپری خشک ناهید بخرید و با شدت داخل محفظه (زمانی که پکیج کاملا خاموش است) اسپری کنید. سپس صبر کنید تا محفظه خشک شود. البته تمیز کردن محفظه احتراق پکیج با همان دمنده نیز کفایت میکند.
  4. تعمیر الکترود پکیج : تمیز کردن الکترود یون و جرقه زن پکیج برای تمیز کردن الکترود یون و جرقه کافیست از یک سمباده نسبتا نرم استفاده کنید. سمباده را چند مرتبه روی الکترود بمالید تا یک لایه از الکترود را بردارد. سپس با یک دستمال مرطوب، یون و جرقه زن را تمیز کنید. کار های دیگری که باید در این مرحله انجام دهید عبارتند از:1-بررسی کنید که چینی دور الکترود یون و جرقه تمیز سالم باشد و ترک نخورده باشد.2-فاصله سر جرقه زن و برنر را به اندازه کافی تنظیم نمایید.3- بررسی کنید که الکترود یون و جرقه زن به درستی به کابل خود متصل شده اند و به جایی از بدنه اتصال نداشته باشند.
  5. تعمیر فن پکیج : تعمیر مجموعه فن و پرشر پکیج در این قسمت باید مطمئن شوید که فن پکیج تمیز باشد و جرم نگرفته باشد. چند راه برای تعمیر فن وجود دارد. یکی از آن ها باز کردن کامل فن و شستن آن با آب است. اما اگر وقت باز کردن فن را ندارید و دنبال راه حل راحت تر و سریع تری میگردید یک اسپری WD-40 خریداری نمایید. این اسپری هم به طور کامل منطقه فن را تمیز میکند و هم به دلیل چرب بودنش، باعث روانکاوی فن میگردد. کافیست اسپری را داخل بلبرینگ ها و شافت فن تزریق کنید.بعضی مواقع، فن نیاز به روغن کاری دارد. برای روغن کاری فن کافیست از روغن یاتاقان کولر یا روغن چرخ خساطی استفاده نمایید. توجه کنید که روغن را فقط داخل بلبرینگ ها بریزید و همزمان پره فن را بچرخانید تا به خوبی روغن کاری انجام گیرد.سپس با اسپری خود، داخل لوله ونتوری را تمیز کنید.
  6. تعمیر دودکش پکیج : بازدید دودکش در این مرحله باید مانند یک پزشک، دودکش پکیج را متلاشی کنید و مجددا نصب نمایید. با گذشت زمان، دودکش پکیج دچار خوردگی میشود و نیاز به تعویض پیدا میکند. باید با دقت فراوان به دودکش نگاه کنید و مطمئن شوید جایی ترک نداشته باشد. این یکی از مهم ترین قسمت های تعمیر و نگهداری پکیج است چرا که خرابی دودکش هر ساله جان بسیاری از هموطنان را میگیرد و یک دلیل آن، سهل انگاری است.بعد از تعویض قطعات دودکش و اطمینان از سالم بودن، دودکش پکیج را نصب کنید. به بالای پشت بام بروید و مطمئن شوید که کلاهک دودکش وجود دارد. بعد از راه اندازی پکیج مجددا به بالا بروید و مطمئن شوید که دود حاصل از احتراق، به بیرون هدایت میشود.
  7. تعمیر پمپ پکیج: تمیز نمودن پمپ پکیج پمپ پکیج را میتوانید با یک آچار آلن شماره 4 در پکیج بوتان و آلن شماره 5 در پکیج های باز نمایید. بعد از باز کردن پمپ، روتور را بیرون بکشید و داخل پره های آن را تمیز کنید. سپس برای روانکاوی و تمیز شدن بیشتر پمپ، داخل شافت مایع ظرفشویی بریزید و روتور را بچرخانید.حالا واشر پمپ را در جای خود قرار دهید و پیچ های پمپ را به صورت ضربدری محکم ببندید.
  8. تعمیر برد پکیج: تعمیر پکیج در مهرویلا ، در مرکز  نمایندگی بردهای الکترونیکی به وسیله متخصصان و تعمیرکاران آموزش دیده در کارگاهی مجهز انجام میگردد.مرکز تعمیرات بردهای الکترونیکی سالهاست که در زمینهٔ تعمیر انواع بردهای الکترونیک ازجمله پکیج در برندهای مختلف از جمله تعمیر برد پکیج دیواری فعالیت میکند همانطور که میدانید یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده پکیج میباشد.
  9. راه اندازی پکیج: شیر پر کن را باز کنید تا فشار داخل مدار به یک تا یک و نیم بار برسد. همه اتصالات را چک کنید تا جایی نشتی نداشته باشد. اگر جایی نشتی دیدید دوباره فشار مدار را به صفر برسانید و اتصالات را محکم کنید تا نشتی از میان برود.سپس شیر گاز را باز کنید و با یک مخلوط آب و مایع ظرفشویی و یک ابر، تمام اتصالات گاز را از نظر نشتی بررسی نمایید. این قسمت نیز از مهمترین قسمت های تعمیر است. اگر بوی گاز میشنوید یا حتی یک درصد احتمال نشتی گاز میدهید حتما به نمایندگی پکیج بوتان مهرویلا یا نمایندگی پکیج تعمیرکاران پکیج اطلاع دهید تا یک تعمیرکار مجاز برای بازدید از محل اعزام شود. این قسمت حساس است و ممکن است با جان خود و عزیزانتان بازی کنید.

10. روشن کردن پکیج :پکیج را به برق متصل کنید. پکیج را روی حداکثر گرمای شوفاژ قرار دهید. مطمئن شوید رادیاتور ها هوا ندارند و شیر رادیاتور ها باز است. به شعله نگاه کنید و اگر نیاز به تنظیم شعله است، شعله را تنظیم نمایید.

مراحل تعمیر پکیج بالا به شما کمک میکند که خودتان پکیج خانه را تعمیر کنید. اما باز هم این نکته را بیان میکنیم. تعمیر پکیج و آبگرمکن نیاز به دانش تخصصی دارد، اگر تا به حال کار فنی نکرده اید، بهتر است تعمیر پکیج و آبگرمکن توسط افراد مجرب انجام پذیرد.در صورت نیاز به تعمیرکار آبگرمکن میتوانید به سایت تعمیر آبگرمکن در مهر ویلا مراجعه فرمایید.

چگونه پکیج دیواری را نصب کنیم؟

1-      ابعاد پکیج میتواند بسته به محیط، سایز و اندازه، متغیر باشد، برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز نسبت به ابعاد باید متراژ واحد را در عدد 150 برای آپارتمان ها و در عدد 100 برای مراکز اداری ضرب کنیم. حداقل متراژ برای نمایندگی پکیج باید 64 متر مربع باشد وگرنه نیاز به نصب دریچه هوای تازه جهت احتراق الزامی است.
2- محیط نمایندگی پکیج باید کلیه ویژگی های اساسی نصب شامل حجم و شرایط مورد نیاز دودکش و محفظه هوا را دارا باشد.به ازای هر کیلو وات توان پکیج 1 متر مربع فضا نیاز است. به عنوان مثال برای پکیجی با توان N کیلو وات دقیقا به حداقل فضا و حجم N متر مربع نیز نیاز است.
3-در محیط اتاقی که پکیج نصب شده است نیاز به دریچه یا به اصطلاح بهتر راه رد و بدل شدن هوا وجود دارد. بنابراین باید همیشه قسمتی از پنجره یا همچین چیزی برای عبور جریان هوا باز باشد، درست مانند توصیه ها برای بخاری ها چرا که در پکیج ها هم امکان جمع شدن گاز وجود دارد. وجود راهی برای عبور هوا از انباشت گاز در اتاق و صدمات احتمالی جلوگیری میکند. این مورد برای پکیج ها علی الخصوص پکیج فن دار الزامی است پس در رعایت آن سهل انگاری نکنید.
4-حتما در نمایندگی پکیج این نکات را رعایت کنید که : پکیج به هیچ وجه نباید در مجاورت مکان یا اشیاء قابل اشتعال مانند کاغذ، رنگ، مواد سوختنی و این دست موارد قرار گیرد یا نصب شود.
5-پکیج هرگز در مجاورت گازهای خورنده نباشد، زیرا این گازها باعث آسیب رساندن به بدنه و بعضی قطعات پکیج مانند پمپ میشوند.
6-پکیج را تحت هیچ شرایطی در مکانهای خطرناکی مانند حمام یا دستشویی، زیرزمین یا مکان هایی با ابعاد کوچک یا بسیار کوچک قرار ندهید.

شما میتوانید با تماس با نمایندگی بوتان کرج مهرویلا تعمیرکاران پکیج، مشکل پکیج خود را عنوان کنید. برای پکیج شما، از نمایندگی همان شرکت یک تعمیرکار معرفی میشود. به این ترتیب اگر نیاز به تعمیر پکیج دارید، یک نماینده از تعمیرکاران پکیج اعزام میشود و اگر نیاز به تعمیر پکیج بوتان در مهرویلا دارید، یک تعمیرکار مجاز از بوتان مهرویلا عازم محل شما میشود.

 

چگونه از پکیج دیواری خود درست نگهداری کنیم؟

  1. سرویس منظم دوره ای بسیار مهم و حیاتی است. برنامه زمانی سرویس شدن پکیج  خود را توسط متخصص باتجربه نمایندگی پکیج ایران رادیاتور برنامه ریزی کنید.
  2. اگر پکیج شما تحت فشار بوده و به تنش های فشاری حساس است، بصورت منظم فشار سیستم را چک نمایید. همچنین فشار را بر روی عدد پیشنهادی در دفترچه راهنما تنظیم نمایید.
  3. در تابستان هر ماه سیستم گرمایشی منزل را به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روشن نموده تا از فریز شدن و خشکی پمپ و سایر اجزاء حساس آن جلوگیری شود.
  4. ترموستات و تایمرهای پکیج را چک کرده و مطمئن شوید به درستی کار می نمایند.
  5. بصورت منظم پکیج خود را جهت هرگونه نشتی و آبریزش بررسی نمایید.
  6. رادیاتورهای خود را در ابتدای هر بار استفاده در سال، هواگیری نموده و از نبود هوای اضافه در سیستم اطمینان حاصل کنید.
  7. مطمئن شوید که فضای کافی در اطراف پکیج قرار دارد و تهویه به درستی انجام می شود. اگر پکیج در آشپزخانه و در داخل کمد قرار گرفته است، از تمیز بودن و خالی بودن فضای کابینت مطمئن شوید.
  8. تمامی خروجی های فن و دودکش ها را بازدید نموده و هرگونه مانعی را از میان بردارید.
  9. در صورتی که امکان مشاهده شعله پیلوت را دارید، از آبی بودن و مداوم بودن شعله اطمینان حاصل نمایید. در صورتی که شعله به زردی گرایید و یا به نظر کشیده و بلند می آمد با متخصصان مجرب و یا با مسئولین واحد اداره گاز منطقه تماس بگیرید.

عملکرد پکیج در حالت تابستانی چگونه است؟

در این حالت هنگامی پکیج شروع به فعالیت می کند که نیاز به آب گرم باشد، این عملیات به صورت اتوماتیک انجام می شود . هنگامی که شیر آب گرم باز می شود ، سنسور فشار ،مشعل را روشن می کند و بعد از بستن شیر آب گرم پکیج خاموش می شود.این دستور از طریق برد کنترل الکترونیک صادر می شود .مبدل حرارتی فورا آب گرم را تولید می کند.(در رابطه با پکیج های مخزنی صادق نیست)

عملکرد پکیج در حالت زمستانی چگونه است؟

وظیفه پکیج آبگرم در فصل زمستان متفاوت است. چون علاوه بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتور و مدار های گرم کننده را نیز گرم نماید. در این سیستم اولویت با آب گرم مصرفی است. وقتی شیر آب گرم باز می شود. سنسور برقی مدار رادیاتور را تا زمانی که آب گرم مصرفی باز است قطع می نماید. اما این موقت است و با بسته شدن شیر آب گرم مدارآبگرم رادیاتور وصل می گردد. به این گونه همیشه آب گرم به صورت آنی در دسترس است.(در رابطه با پکیج های مخزنی صادق نیست, در پکیج های مخزنی همیشه آبگرم و شوفاژ در دسترس است)

در صورتی که زمان و یا توانایی عیب یابی پکیج و رفع مشکل آن را ندارید، می توانید تعمیر پکیج خود را به متخصصین مجرب تعمیرکاران پکیچ بسپارید. همین اکنون درخواست خود را ثبت نمایید تا متخصصان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

 

 

 


:: برچسب‌ها: نمایندگی تعمیرات پکیج در کرج مهرویلا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : puriaaa

نمایندگی تعمیرات پکیج در گوهردشت کرج

چگونه پکیج را خودمان سرویس و تعمیر کنیم؟

سرویس پکیج چه زمانی باید انجام شود؟

به طور کلی بهتر است که هر چند ماه یک بار خودتان پکیج را مورد بازبینی چشمی قرار دهید تا در صورت بروز مشکل در قطعات دستگاه، سریعا متوجه شوید و آن را رفع کنید. اگر مدت زمان زیادی می‌گذرد که از دستگاه استفاده می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که با کمک یک متخصص، پکیج را به صورت کامل سرویس و به ویژه رسوب‌زدایی کنید.برای اینکار شما میتوانید با نمایندگی تعمیر پکیج در گوهردشت کرج تماس حاصل فرمایید.

اما اگر به تازگی پکیج را خریداری کرده‌اید یا پس از سرویس کامل، دوره‌های زمانی خاصی را مشخص کنید تا به طور مرتب تعمیر پکیج را انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید اول هر نیم سال را برای این کار اختصاص دهید. هم‌چنین در صورت وجود املاح در آب و رسوب در قطعات و لوله‌های رادیاتور، علائمی در پیکج ظاهر می‌شود که در صورت مشاهده آن، باید اقدام به رسوب‌زدایی کنید.

 

 

انواع سرویس پکیج

در اینجا به طور خلاصه انواع سرویس پکیج را توضیح می‌دهیم و در ادامه به طور مفصل‌تر به رسوب‌زدایی که یکی از مهم‌ترین انواع سرویس پکیج در نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت خواهیم پرداخت.

۱. رسوب‌زدایی: دستگاه هرچند وقت یک بار به رسوب‌زدایی احتیاج دارد. بهتر است با استفاده از رسوب‌گیرهای پلی فسفات و با وجود تهویه مناسب عمل رسوب‌زدایی انجام گیرد. در ادامه به طور کامل‌تر به این مورد خواهیم پرداخت.
۲. کنترل فشار آب: اگر فشار آب وارد شده به دستگاه زیاد و یا کم باشد به مرور زمان ممکن است به دستگاه آسیب وارد شود. بنابراین، کنترل شیرهای آب مهم است.
۳. کنترل عملکرد دو مدار گرمایشی و بهداشتی: با بررسی و دقت از روند مناسب این دو مدار مطمئن شوید.
۴. آزادسازی محور پمپ سیرکولاسیون: اگر این محور دچار گرفتگی باشد، پمپاژ کردن و گردش آب با مشکل روبه‌رو خواهد شد. بنابراین بررسی و سرویس سیرکولاسیون به گردش آب گرم و سرد کمک می‌کند.

۵. تنظیم شیر گاز: بررسی این شیر و تنظیم مجدد پیچ و مهره‌ها کاری نسبتا تخصصی است که اگر خوب انجام نگیرد فشار گاز دچار اشکال می شود. بهتر است این عمل با کمک فردی متخصص صورت گیرد. همچنین اگر یک صافی مناسب بر روی شیر گاز قرار بگیرد، عمر شیر بیشتر خواهد شود.
۶. تنظیم حرارت: با استفاده از کلیدهای حد تنظیم و شیر ترموستاتیک که بر روی رادیاتور شوفاژ قرار دارد و با توجه به نیاز محیط میزان حرارت را به دلخواه تنظیم کرده تا محیط به دمای مناسب رسیده و بیش از اندازه گرم یا سرد نشود.
۷. کنترل عملکرد دودکش یا فن: در پکیج‌های دارای فن، عملکرد فن را حتما می‌بایست چک کنیم اما اگر پکیج دیواری بدون فن باشد مسیرهای دودکش را بررسی می‌کنیم تا گرفتگی نداشته باشد. این عمل را می‌توان بسیار ساده با پرتاب یک جسم کوچک به داخل دودکش امتحان کرد. درصورت باز بودن مسیر این جسم به راحتی از دودکش عبور می‌کند. نباید دودکش‌ها پیچ و خم زیادی داشته باشند و هر دودکش باید فقط مخصوص به یک دستگاه باشد. از سلامت دودکش، درز نداشتن اتصالات و باز بودن دریچه های اکسیژن مطمئن شوید زیرا استفاده از دودکش نامناسب خطر گازگرفتگی و مرگ خاموش را به همراه دارد. بنابراین این مورد را جدی بگیرید.
۸. هواگیری: این مرحله که یکی از بخش‌های اعظم انجام سرویس است دارای مزایای فراوانی است. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به این موارد اشاره نمود: بهبود راندمان گرمایشی سیستم و بلوک‌های رادیاتور، کاهش خطر نشتی آب، کاهش سر و صدا و آسیب‌های متحمل به دستگاه و استفاده بهینه از گاز و درنتیجه کاهش هزینه‌های گاز. هواگیری را بهتر است بعد از داغ شدن رادیاتورها را انجام دهیم. در هنگام هواگیری باید احتیاط کرد که آب گرم شوفاژ به فردی که مشغول سرویس است آسیب نرساند.

 

رسوب‌زدایی چه زمانی باید انجام شود؟

شاید تا به حال تجربه کرده باشید زمانی که مشغول دوش گرفتن هستید، آب گرم حمام به یک باره سرد می‌شود. بعد هم پس از گذشت مدت زمانی دوباره گرم می‌شود و این اتفاق چندین بار رخ می‌دهد. این سرد و گرم شدن آب، از نشانه‌های ایجاد رسوب در مخازن حرارتی و لوله‌های پکیج است. در نمایندگی بوتان در گوهردشت توضیحات بیشتری قرار داده‌ایم.

رسوب موجود در لوله‌ها باعث تنگ شدن مسیر آب می‌شود و در نتیجه آب با فشار و سرعت کمتری در لوله‌ها جریان پیدا می‌کند. به همین دلیل، تا زمانی که آب به محل مصرف برسد، سرد می‌شود. رسوب موجود در مخازن حرارتی نیز باعث ضخیم شدن دیواره‌های منبع می‌شود و باید انرژی و گرمای بیشتری مصرف شود تا آب گرم شود.

همین امر هم می‌تواند منجر به سوراخ شدن مخزن آب شود. پس قبل از این که با این مشکلات مواجه شوید، بهتر است خودتان پیشگیری آغاز کنید و رسوب‌زدایی را انجام دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : puriaaa

خدمات تعمیر پکیج در عظیمیه

پس از سپری شدن دوره گارانتی هر محصولی مانند پکیج،چنانچه در منزل و یا محل کار خود از این وسیله برای سیستم های گرمایشی محیط توسط اشکال مختلف مثل رادیاتورها ،گرمایش از کف استفاده میکنید ،لازم است همیشه تلفن تعمیرکار پکیج در عظیمیه را داشته باشید،چرا که در اوج نیاز و معمولا در زمستان بر اثر کار متناوب ممکن است این وسیله به مشکلی برخورده و عملا در سرمای زمستان زندگی را برای اهالی منزل سخت نماید.در هر ساعت از شبانه روز شما میتوانید با شماره تلفن  تعمیر پکیج در عظیمیه تماس حاصل فرمایید.
با گسترش خانه های آپارتمانی بخصوص در کلان شهر ها مانند عظیمیه ،انواع پکیج ها خیلی بیشتر از گذشته برای این اماکن به فروش میرود.معمولا تعمیرکاران حرفه ای پکیج در عظیمیه مانند همه جای کشور میبایست به مشکلات معمول پکیج مسلط باشند تا ضمن راهنمایی صحیح برای مشتریان خود بتوانند در اسرع وقت این ابزار مهم بخصوص در زمستان را برای خانواده ها به شکا سالم به مدار برگردانند.

یک تعمیرکار پکیج در عظیمیه نسبت به رفع خطای کد در انواع دستگاههای پکیج ایران رادیاتور و پکیج بوتان و پکیج لورچ و ایساتیس و سایر پکیج های موجود در بازار مسلط بوده و چه بساباتماسی تلفنی در هنگام بروز مشکل ابتدائی که نیاز به سرویس کامل نباشد ،بتواند نگرانی مهم خرابی را از مشتری خود دور کند.
نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در عظیمیه و تعمیرات پکیج بوتان در عظیمیه نیز یکی از پرمتقاضی ترین انواعی از درخواست ارائه خدمات تعمیراتی در این خصوص میباشد.

یکی دیگر از مهمترین نکات خدمات تعمیر پکیج در عظیمیه ،تعمیر پکیج شبانه روزی در عظیمیه میباشد.از آنجائیکه ممکن است در برخی از موارد ساعات خرابی این وسیله به هنگام شب رخ دهد و از سوی دیگر این وسیله بخصوص در زمستان بسیار پر اهمیت تر میباشد(مثلا خانه هایی را در نظر بگیرید که کودکان و یا افراد مسن در آنها حضور داشته و زندگی میکنند)
بنابراین تعمیر پکیج شبانه روزی در عظیمیه حتما جزء خدمات بسیاری از تعمیرکاران این حوزه خواهد بود.
یک سرویس کار پکیج در عظیمیه به دلیل کار حرفه ای خود با بیشتر نمایندگی های رسمی پکیج و معتبر برندهای مختلف در ارتباط است تا بتواند در اسرع وقت ،قطعات مورد نیاز برای رفع خرابی پیکج را تهیه نماید.

هر چند خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در عظیمیه و خدمات پس از فروش پکیج بوتان در  نمایندگی بوتان در عظیمیه و سایر برندها ،تعمیرکاران و تکنسین های حرفه ای معرفی مینمایند،اما به دلایل مختلف گاهی تعمیرکاران این رسته از خدمات پس از فروش نبوده ولی در کار خود بسیار ماهر و حرفه ای عمل مینمایند.
البته لازم است در فصولی مانند اواخر بهار و یا تابستان که از پکیج معمولا فقط برای آب گرم استفاده میشود،از تعمیرکاران این وسیله مهم بخواهیم که یک سرویس کامل برای پکیج مورد نظر ما به انجام برسانند .

بررسی برخی از مشکلات پکیج

یکی از مشکلات رایج که برای پکیج ها اتفاق می افتد،خاموشی ناگهانی این وسیله است.
دلایل متعددی برای این مشکل ذکر میشود که عمده ترین آنها عبارتند از:

– افت فشار
– بسته بودن شیرهای آب
– قطع یا کم شدن شدت جریان گاز
– مشکل در ترموستات
– خرابی پمپ پکیج
و تعدادی دلایل دیگر که باعث خاموشی یک پکیج میشود.

در مورد مشکلات که در پکیج ها بوجود می آید لازم است بدانید اکثر برندهای مشابه با هم معمولا ایراداتشان در یک چهارچوب قرار میگیرد و البته طریقه برخورد با آن مشکل مطمئنا بسته بهنوع پکیج تفاوت خواهد داشت.
معمولا دست اندکاران سیستم های حرارتی و برودتی توصیه میکنند فشار پکیج میبایست بین عدد ۱ و۲ باشد و اگر این فشار به نزدیک ۰.۵ برسد،خاموشی پکیج پیش خواهد آمد.
یکی از بهترین مزایای سرویس های دوره ای پکیج ،رسوب زدایی پکیج میباشد که با توجه به آب شهری برخی از شهرها مانند عظیمیه که املاح و گچ در آن مشاهده میشود،از بند آمدن لوله ها و مسیرحرکت آب دیگر جلوگیری نخواهد نمود.
هرچند قطعات الکترونیکی و برقی زیادی در اکثر پکیج ها وجود ندارد اما همان هایی که وجود دارند در ادامه کار پکیج بسیار مهم و حیاتی هستند و چه بسا خرابی در قطعه ای کوچ در برد های الکترونیکی آنها رسما پکیج را به خاموشی برساند.

هرچند برخی از متخصصین حوزه وسایل گرمایشی تاکید میکنند سرویس های دوره ای برای پکیج بایستی هر سه ماه یکبار انجام پذیرد ،اما با توجه به واقعیت موجود و گرفتاری های مختلف وقتی و مالی شاید واقعا این کار امکان پذیر نباشد ولی لازم است حداقل یکبار در سال و بدون علت خرابی پکیج ،از یک تعمیرکار پکیج در عظیمیه دعوت نماییم تا سرویس های دوره ای مانند رسوب زدایی را به انجام برساند.که این عمل دو مزیت با خود به همراه خواهد داشت ،اولا از هزینه های بیشتر جلوگیری به عمل می آید و ثانیا در مواقع حساس مانند زمستان که اوج نیاز این وسیله برای خانه و خانواده است ،مشکلات به مراتب خیلی کمتر خواهند بود.



:: برچسب‌ها: خدمات تعمیر پکیج در عظیمیه پس از سپری شدن دوره گارانتی هر محصولی مانند پکیج،چنانچه در منزل و یا محل کار خود از این وسیله برای سیستم های گرمایشی محیط توسط اشکال مختلف مثل رادیاتورها ،گرمایش از کف استفاده میکنید ،لازم است همیشه تلفن تعمیرکار پکیج در عظیمیه را داشته باشید،چرا که در اوج نیاز و معمولا در زمستان بر اثر کار متناوب ممکن است این وسیله به مشکلی برخورده و عملا در سرمای زمستان زندگی را برای اهالی منزل سخت نماید , در هر ساعت از شبانه روز شما میتوانید با شماره تلفن تعمیر پکیج در عظیمیه تماس حاصل فرمایید , با گسترش خانه های آپارتمانی بخصوص در کلان شهر ها مانند عظیمیه ،انواع پکیج ها خیلی بیشتر از گذشته برای این اماکن به فروش میرود , معمولا تعمیرکاران حرفه ای پکیج در عظیمیه مانند همه جای کشور میبایست به مشکلات معمول پکیج مسلط باشند تا ضمن راهنمایی صحیح برای مشتریان خود بتوانند در اسرع وقت این ابزار مهم بخصوص در زمستان را برای خانواده ها به شکا سالم به مدار برگردانند , یک تعمیرکار پکیج در عظیمیه نسبت به رفع خطای کد در انواع دستگاههای پکیج ایران رادیاتور و پکیج بوتان و پکیج لورچ و ایساتیس و سایر پکیج های موجود در بازار مسلط بوده و چه بساباتماسی تلفنی در هنگام بروز مشکل ابتدائی که نیاز به سرویس کامل نباشد ،بتواند نگرانی مهم خرابی را از مشتری خود دور کند , نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در عظیمیه و تعمیرات پکیج بوتان در عظیمیه نیز یکی از پرمتقاضی ترین انواعی از درخواست ارائه خدمات تعمیراتی در این خصوص میباشد , یکی دیگر از مهمترین نکات خدمات تعمیر پکیج در عظیمیه ،تعمیر پکیج شبانه روزی در عظیمیه میباشد , از آنجائیکه ممکن است در برخی از موارد ساعات خرابی این وسیله به هنگام شب رخ دهد و از سوی دیگر این وسیله بخصوص در زمستان بسیار پر اهمیت تر میباشد(مثلا خانه هایی را در نظر بگیرید که کودکان و یا افراد مسن در آنها حضور داشته و زندگی میکنند) بنابراین تعمیر پکیج شبانه روزی در عظیمیه حتما جزء خدمات بسیاری از تعمیرکاران این حوزه خواهد بود , یک سرویس کار پکیج در عظیمیه به دلیل کار حرفه ای خود با بیشتر نمایندگی های رسمی پکیج و معتبر برندهای مختلف در ارتباط است تا بتواند در اسرع وقت ،قطعات مورد نیاز برای رفع خرابی پیکج را تهیه نماید , هر چند خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در عظیمیه و خدمات پس از فروش پکیج بوتان در نمایندگی بوتان در عظیمیه و سایر برندها ،تعمیرکاران و تکنسین های حرفه ای معرفی مینمایند،اما به دلایل مختلف گاهی تعمیرکاران این رسته از خدمات پس از فروش نبوده ولی در کار خود بسیار ماهر و حرفه ای عمل مینمایند , البته لازم است در فصولی مانند اواخر بهار و یا تابستان که از پکیج معمولا فقط برای آب گرم استفاده میشود،از تعمیرکاران این وسیله مهم بخواهیم که یک سرویس کامل برای پکیج مورد نظر ما به انجام برسانند , بررسی برخی از مشکلات پکیج یکی از مشکلات رایج که برای پکیج ها اتفاق می افتد،خاموشی ناگهانی این وسیله است , دلایل متعددی برای این مشکل ذکر میشود که عمده ترین آنها عبارتند از: – افت فشار – بسته بودن شیرهای آب – قطع یا کم شدن شدت جریان گاز – مشکل در ترموستات – خرابی پمپ پکیج و تعدادی دلایل دیگر که باعث خاموشی یک پکیج میشود , در مورد مشکلات که در پکیج ها بوجود می آید لازم است بدانید اکثر برندهای مشابه با هم معمولا ایراداتشان در یک چهارچوب قرار میگیرد و البته طریقه برخورد با آن مشکل مطمئنا بسته بهنوع پکیج تفاوت خواهد داشت , معمولا دست اندکاران سیستم های حرارتی و برودتی توصیه میکنند فشار پکیج میبایست بین عدد ۱ و۲ باشد و اگر این فشار به نزدیک ۰ , ۵ برسد،خاموشی پکیج پیش خواهد آمد , یکی از بهترین مزایای سرویس های دوره ای پکیج ،رسوب زدایی پکیج میباشد که با توجه به آب شهری برخی از شهرها مانند عظیمیه که املاح و گچ در آن مشاهده میشود،از بند آمدن لوله ها و مسیرحرکت آب دیگر جلوگیری نخواهد نمود , هرچند قطعات الکترونیکی و برقی زیادی در اکثر پکیج ها وجود ندارد اما همان هایی که وجود دارند در ادامه کار پکیج بسیار مهم و حیاتی هستند و چه بسا خرابی در قطعه ای کوچ در برد های الکترونیکی آنها رسما پکیج را به خاموشی برساند , هرچند برخی از متخصصین حوزه وسایل گرمایشی تاکید میکنند سرویس های دوره ای برای پکیج بایستی هر سه ماه یکبار انجام پذیرد ،اما با توجه به واقعیت موجود و گرفتاری های مختلف وقتی و مالی شاید واقعا این کار امکان پذیر نباشد ولی لازم است حداقل یکبار در سال و بدون علت خرابی پکیج ،از یک تعمیرکار پکیج در عظیمیه دعوت نماییم تا سرویس های دوره ای مانند رسوب زدایی را به انجام برساند , که این عمل دو مزیت با خود به همراه خواهد داشت ،اولا از هزینه های بیشتر جلوگیری به عمل می آید و ثانیا در مواقع حساس مانند زمستان که اوج نیاز این وسیله برای خانه و خانواده است ،مشکلات به مراتب خیلی کمتر خواهند بود , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : puriaaa

کد خطا و یا ارور پکیج چیست؟

کد خطای پکیج دیواری به علائمی گفته می‌شود که توسط برد الکترونیک برای عیب یابی مشکل دستگاه به ما نشان داده می‌شود، ولی اگر بخوام شفاف‌تر توضیح بدم به این صورته :

برد الکترونیک پکیج دیواری که به عبارتی مغز دستگاه می‌باشد رروی عملکرد تمام قطعات پکیج نظارت دارد، این نظارت بوسیله سنسورهایی صورت می‌گیرد که در نقاط مختلف پکیج وجود دارد و در مواقع بروز مشکل در قسمتی از پکیج برد کنترل توسط این سنسورها به وجود عیب پی برده و برای اینکه به مصرف کننده اطلاع دهد که عیب مورد نظر از کدام قسمت می‌باشد اگر پکیج دیجیتال باشد با مشخص کردن حروف و اعداد لاتین روی نمایشگر و اگر پکیج آنالوگ باشد بوسیله چشمک زدن برخی از چراغ ها اطلاع می‌دهد.
دوستان عزیز همانطور که همیشه عرض کردم بررسی کد خطای پکیج و یا به عبارتی ارور پکیج اولین مرحله از انجام تعمیرات انواع پکیج دیواری می‌باشد. این بدان معناست که در صورت بروز هر مشکل در پکیج دیواری خود قبل از انجام هر اقدامی شما می‌بایست دقت کنید آیا کد خطا مشخص شده است یا خیر !
پس اولین گام از مراحل اولیه شناسایی عیب در پکیج دیواری بررسی ارور پکیج میباشد.
پس همونطور که گفتم کد خطا و ارور اکثر پکیج های دیواری معمولا به دو صورت به ما اعلام می‌شود :
در پکیج های آنالوگ کد خطا و یا ارور با چشمک زدن چراغ های سبز رنگ روی پانل که اعدادی از 30 تا 80 دارا می باشد مشخص می‌شود. البته بهتره این چشمک زدن را با مواقعی که آبگرم باز می‌باشد اشتباه نگیرید. به عنوان مثال کد خطا در پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ به این صورته که یک و یا چند چراغ به طور همزمان روی عدد خاصی چشمک می‌زنند و شما با بررسی اعداد این چراغ ها و مراجعه به لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور به بررسی دقیق این خطاها می‌پردازید.
البته اگر احساس می‌کنید این مدل از پکیج ایران رادیاتور عیب یابی سختی دارد در عوض به همون اندازه شناسایی کد خطای پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال راحت می‌باشد. ارور پکیج ایران رادیاتور دیجیتال توسط اعداد لاتین کنار حرف E که در مواقع بروز مشکل روی نمایشگر مشاهده می‌شود و جهت عیب یابی نیز به همون طریق که عرض کردم یعنی مراجعه به کد خطای پکیج ایراد را بررسی نمائید. نمایندگی تعمیر پکیج در مهرشهر  به عنوان مرکز تعمیرات و رفع عیب پکیج متشکل از تیمی کاربلد و حرفه ای که ضمن دقت در سرویس و تعمیرات پکیج در کرج تعهد در کار و احترام به مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

هزینه سرویس پکیج :

لازم به ذکر است که هزینه سرویس پکیج با توجه به اینکه هر تعمیرکاری با روش خود سرویس پکیج را انجام می‌دهد متفاوت است، برخی از تعمیرکاران به شستشوی مبدل ثانویه و انجام تنظیمات ابتدایی پکیج که نهایتا نیم ساعت وقت صرف می‌کنند اعلام می‌کنند سرویس کامل انجام شده، ولی در صورتی که معنای حقیقی سرویس کامل پکیج به باز کردن تک تک قطعات و لوله و اتصالات پکیج به طوری که فقط شاسی پکیج روی دیوار باشد و شستشو، تعمیر و سرویس تک تک قطعات پکیج به صورت جداگانه و جمع کردن آن با روش و تنظیمات کارخانه گفته می‌شود. مسلما از دید ما یک پکیج دیواری کارکرده پس از انجام سرویس کامل با یک پکیج نو هیچ تفاوتی ندارد. نمایندگی بوتان در مهرشهر کلیه خدمات و سرویس پکیج را انجام میدهد.

آموزش هواگیری پکیج در تعمیر پکیج

آموزش هواگیری پکیج معمولا اولین موضوعی است که مصرف کنندگان پکیج دیواری باید به خوبی یاد بگیرند زیرا اولین و مهمترین دلیل از کار افتادن انواع پکیج دیواری کم شدن فشار بار پکیج میباشد . پس با این تفسیر بعد از این که متوجه از کار افتادن پکیج شدید و قبل از اینکه به دنبال تعمیرکار پکیج باشید اولین مسئله ای که باید از اون اطمینان پیدا کنید تنظیم بودن فشار بار پکیج است . در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید با نمایندگی ایران رادیاتور در مهرشهر تماس حاصل فرمایید.

به طور کلی قطعات پکیج دیواری جهت کارکرد صحیح به آب نیاز دارند این آب با آبگرم مصرفی تفاوت دارد . در حقیقت آب مدار شوفاژ ها همان آبی هست که مدنظر ماست و البته در فصل تابستان نیز وجود این آب در مدار سیستم جهت کارکرد صحیح قطعات پکیج امریست حیاتی . پس تا اینجای کار به اهمیت دارا بودن آب در سیستم پی بردید . شرکت های تولید کننده پکیج برای اینکه مصرف کنندگان از مقدار آب سیستم با خبر شوند گیجی را روی پکیج قرار داده اند و یا در برخی مدلهای دیجیتال روی مانیتور پکیج اعدادی را مشخص کرده اند که مصرف کننده از مقدار آب سیستم باخبر باشد . زمانی که مقداری از آب سیستم به دلیل تبخیر و یا … کمتر از حد استاندارد شود برای اینکه به قطعات پکیج آسیب نرسد قطعه ای به نام پرشر سوئیچ آب عملکرد کل سیستم را مختل میکند تا زمانی که فشار بار پکیج و یا آب مدار سیستم توسط مصرف کننده تنظیم شود و به حد استاندارد برسد .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : puriaaa

 

چگونه خودمان پکیج را سرویس کنیم؟ آموزش سرویس پکیج

آموزش رایگان سرویس و نگه داری پکیج

فرقی نمیکند که پکیج بوتان ، ایران رادیاتور، ایساتیس یا یک پکیج ایتالیایی داشته باشید، در هر صورت نیاز به سرویس و نگهداری پکیج را دارید. و چه چیز بهتر از این که خودتان با سرویس پکیج آشنا باشید؟ دستور عمل سرویس پکیج همان چیزی است که به آن نیاز دارید. تیم فنی فردیس تاسیسات برای آموزش سرویس پکیج متن زیر را آماده کرده است و امیدوار است با دانش فنی شما بیش از پیش زیاد شود. پس با ما همراه باشید، پیش به سوی آموزش سرویس پکیج و تعمیر پکیج در فردیس  .

توجه کنید، هیچ چیز جای تعمیر کار پکیج را نمیگیرد:

اول از همه باید بگویم، هیچ چیز جای سرویسکار پکیج را نمیگیرد. یعنی اگر دست به آچار نیستید و سرتان برای تعمیر لوازم خانگی توسط خودتان درد نمیکند، بهتر است به نمایندگی پکیج بوتان یا ایران رادیاتور فردیس زنگ بزنید تا او عملیات سرویس پکیج را انجام دهد و در عوض شما نیز کاری که در آن تخصص دارید را انجام دهید. اما با این حال دلسرد نشوید، چه اشکال دارد که بدانید در سرویس کامل پکیج چه کارهایی باید انجام شود؟ حداقل با آموزش سرویس پکیج متوجه میشویم که سرویسکار بابت چه کارهایی از ما پول میگیرد.

دومین موردی که باید خدمتتان عرض کنم این است که  حتی اگر تعمیر پکیج و سرویس پکیج را به دست سرویسکار (تکنسین) متخصص پکیج هم انجام میدهید، باید این کار را سالی یک بار انجام دهید. زیرا عمر دستگاه پکیج شما رابطه مستقیم با سرویس سالیانه ای دارد که توسط نمایندگی خدمات پس از فروش انجام میشود. در نتیجه با یاد گرفتن مسائلی مانند شارژ منبع انبساط عمر پکیج را افزایش دهید. بهتر است همیشه لیست نمایندگی  پکیج بوتان در فردیس و ایران رادیاتور را نزد خود داشته باشید و اول فصل پاییز نسبت به سرویس پکیج خود اقدام کنید.

آموزش سرویس پکیج: راه اندازی مجدد پکیج

 شیر پر کن را باز کنید تا فشار داخل مدار به یک تا یک و نیم بار برسد. همه اتصالات را چک کنید تا جایی نشتی نداشته باشد.  اگر جایی نشتی دیدید دوباره فشار مدار را به صفر برسانید و اتصالات را محکم کنید تا نشتی از میان برود.

سپس شیر گاز را باز کنید و با یک مخلوط آب و مایع ظرفشویی و یک ابر، تمام اتصالات گاز را از نظر نشتی بررسی نمایید. این قسمت نیز از مهمترین قسمت های سرویس است. اگر بوی گاز میشنوید یا حتی یک درصد احتمال نشتی گاز میدهید حتما به نمایندگی پکیج بوتان فردیس یا نمایندگی پکیج ایران رادیاتور فردیس اطلاع دهید تا یک سرویسکار مجاز برای بازدید از محل اعزام شود. این قسمت حساس است و ممکن است با جان خود و عزیزانتان بازی کنید.

حالا نوبت به روشن کردن دستگاه میرسد، پکیج را به برق متصل کنید. دستگاه را روی حداکثر گرمای شوفاژ قرار دهید. مطمئن شوید رادیاتور ها هوا ندارند و شیر رادیاتور ها باز است. به شعله نگاه کنید و اگر نیاز به تنظیم شعله است، شعله را تنظیم نمایید.

مراحل بالا به شما کمک میکند که خودتان پکیج خانه را سرویس کنید. اما باز هم این نکته را بیان میکنیم: سرویس پکیج نیاز به دانش تخصصی دارد، اگر تا به حال کار فنی نکرده اید، بهتر است سرویس پکیج توسط افراد مجرب انجام پذیرد.

شما میتوانید با تماس با فردیس تاسیسات، مشکل دستگاه پکیج خود را عنوان کنید. برای پکیج شما، از نمایندگی همان شرکت یک سرویسکار معرفی میشود. به این ترتیب اگر نیاز به سرویس پکیج ایران رادیاتور دارید، یک نماینده از نمایندگی پکیج ایران رادیاتور فردیس اعزام میشود و اگر نیاز به تعمیر پکیج بوتان در فردیس دارید، یک تعمیرکار مجاز از بوتان فردیس عازم محل شما میشود.

علاوه بر این، میتوانید با پر کردن فرم سفارش نصاب و تعمیرکار مجاز، یک تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور یا بوتان استخدام نمایید. سرویسکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و برای تعمیر پکیج شما بدون فوت وقت راهی میشوند.

آموزش سرویس پکیج : بازدید دودکش

در این مرحله باید مانند یک پزشک، دودکش پکیج را متلاشی کنید و مجددا نصب نمایید. با گذشت زمان، دودکش پکیج دچار خوردگی میشود و نیاز به تعویض پیدا میکند. باید با دقت فراوان به دودکش نگاه کنید و مطمئن شوید جایی ترک نداشته باشد. این یکی از مهم ترین قسمت های سرویس و نگهداری پکیج است چرا که خرابی دودکش هر ساله جان بسیاری از هموطنان را میگیرد و یک دلیل آن، سهل انگاری است.

بعد از تعویض قطعات دودکش و اطمینان از سالم بودن، دودکش پکیج را نصب کنید. به بالای پشت بام بروید و مطمئن شوید که کلاهک دودکش وجود دارد. بعد از راه اندازی دستگاه مجددا به بالا بروید و مطمئن شوید که دود حاصل از احتراق، به بیرون هدایت میشود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : puriaaa

 

آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری 

پکیج‌های گرمایشی یکی از وسایل پرکاربرد می‌باشند که در چند سال اخیر به بیشتر منازل راه یافتند و در اکثر مواقع با مشکلاتی روبه رو می‌شوند که باید تعمیر پکیج دیواری برای آن‌ها انجام شود. تعمیر پکیج دیواری کار آسانی نیست و کسی که قصد دارد این کار را انجام دهد باید به صورت کامل آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری را ببیند چرا که کار پرخطری است و نیاز به دوره‌های آموزشی دارد.

پکیج چیست؟

پکیج به نوعی از سیستم‌های گرمایشی گفته می‌شود که سال‌ها است توانسته جای موتورخانه‌ها را بگیرید و جایگزین مناسبی برای آن‌ها باشد.

پکیج‌ها دارای مزایای زیادی می‌باشند که یکی از آن‌ها قابلیت نصب، تعمیر و سرویس سریع و آسان در محل می‌باشد.

پکیج‌ها دارای دو حالت زمستانه و تابستانه می‌باشند.

در تابستان زمانی که آب را باز می‌کنید پکیج روشن می‌شود و عملکردی شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و اما در زمستان به دلیل اینکه باید گرمای شوفاژها، فن کوئل‌ها و … را تامین کند کاملا متفاوت است و می‌توان گفت که همیشه روشن است.

 

 

آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری 0 تا 100

در صورتی که پکیج شما با مشکل رو به رو شده است می‌توانید برای تعمیر پکیج دیواری از نمایندگی پکیج در فردیس کمک بگیرید و در ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

خدمات تعمیر پکیج دیواری نمایندگی بوتان در فردیس

نمایندگی بوتان در فردیس مرکز تخصصی عیب یابی پکیج دیواری و همچنین نصب، سرویس و تعمیر پکیج دیواری در استان تهران، البرز و … می‌باشد.

تعمیر پکیج دیواری یکی از خدمات این شرکت می‌باشد که به بهترین شکل ممکن قادر به انجام آن در همه مناطق استان‌های البرز، شیراز، تهران، اصفهان، رشت، مازندران، مشهد و … می‌باشد.

تمامی‌خدمات  توسط افراد دوره دیده و حرفه ای انجام می‌شود.

معرفی قطعات پکیج دیواری به صورت کامل

هدف ما از معرفی قطعات پکیج به صورت کامل این است که شما در هنگام تعمیر پکیج دیواری با قطعات آن آشنایی کامل را داشته باشید تا بتوانید به درستی عیب یابی پکیج دیواری را انجام دهید با ما همراه باشید.

  • برد پکیج

برد به یک صفحه که معمولا سبز رنگ می‌باشد و تمام قطعاتی مانند آی سی، خازن، مقاومت، رگولاتور و … را روی آن وصل می‌کنند گفته می‌شود.

از مهم ترین قطعات پکیج دیواری می‌توان برد پکیج را نام برد چرا که وظیفه اصلی پکیج به عهده آن است.

وظیفه برد پکیج ایجاد ارتباط بین تمام قطعات پکیج است و همچنین مدیریت ال سی دی روی پکیج را هم به عهده دارد و با همان ال سی دی هم می‌تواند تمام ارورهای پکیج را نمایش دهد.

 

 

آموزش تخصصی تعمیر پکیج در فردیس دیواری 0 تا 100

از مجموع قطعات روی برد می‌توان فیوز (در ورودی برق قرار گرفته و اجازه اتصال کوتاه شدن در مادر برد را نمی‌دهد)، رله (به یک نوع سوئیچ الکترومکانیکی گفته می‌شود)، آی سی رگولاتور (یکی از قطعاتی می‌باشد که اجازه نمی‌دهد ولتاژ اضافی وارد مادر برد شود چرا که باعث سوختن قطعات روب آن خواهد شد)، آی سی (همین قطعه کوچک که در عکس می‌بینید آی سی است که می‌توان برنامه مربوط به پکیج را درون آن ریخت) و ترانس (ترانس هم وظیفه دارد برق 220 ولت شهری را به 18 ولت و 9 ولت تبدیل کند) را نام برد.

  • جرقه:

یکی دیگر از قطعات پکیج جرقه می‌باشد که با چند برابر شدن ولتاژ وروردی قوس الکتریکی را به وجود می‌آورد و با تماس با گازی که از شعله خارج می‌شود باعث روشن شدن پکیج می‌شود.

 

 

آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری 0 تا 100

  • وریستور:

به یک نوع از مقاومت‌ها گفته می‌شود که اجازه ورود ولتاژ اضافی به درون دستگاه را نمی‌دهد که باعث سوختن سایر قطعات حساس شود.

 

 

نمایندگی ایران رادیاتور در فردیس آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری 0 تا 100

  • پمپ سیرکولاسیون:

این نوع پمپ جهت تنظیم فشار آبگرم و گرمایش می‌باشد.

در بیشتر مواقع که فشار آب و یا گرمایش افت می‌کند این پمپ می‌تواند فشار آن را افزایش دهد.

 

 

آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری 0 تا 100

  • شیر اطمینان:

این قطعه یکی از قطعات حساس به فشار و دما است.

در صورتی که آب به دمای بیش تر از حد خود برسد و یا حتی فشاری به این شیر وارد شود، شیر اطمینان باز شده و پکیج را تخلیه می‌کند.

 

 

آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری 0 تا 100

  • ترموستات دود:

به این قطعه سنسور دود هم گفته می‌شود که به کلاهک تعدیل وصل می‌شود و زمانی که دودکش با مشکلی مواجه شود و نتواند به درستی وظیفه خود را انجام دهد این سنسور به صورت خودکار پکیج را خاموش خواهد کرد.

 

 

آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری 0 تا 100

  • فلوسوئیچ:

این قطعه کلید جریان هم نامیده می‌شود که در مسیر ورودی آب به شوفاژ و رادیاتور قرار می‌گیرد و توانایی قطع و وصل کردن آن به صورت جریان الکتریکی را دارد.

 

 

آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری 0 تا 100

  • شیر سه طرفه:

یکی از اجزای پکیج می‌باشد که وظیفه اصلی آن تغییر مسیر آب از شوفاژ به لوله‌های آب گرم مصرفی و برعکس می‌باشد.

 

 

آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری 0 تا 100

  • شیر پر کن:

این نوع شیر برای پر کردن آب پکیج استفاده می‌شود که محل قرار گیری آن بین پکیج و لوله آب سرد ورودی به پکیج می‌باشد و با باز کردن این شیر پکیج تا حد مجاز پر خواهد شد.

 

 

آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری 0 تا 100

در این بخش تا حدودی شما را با قطعات پکیج آشنا کردیم چرا که برای تعمیر پکیج دیواری باید با آن‌ها آشنایی داشته باشید در صورتی که قصد دارید تعمیر پکیج دیواری خود را انجام دهید در ادامه با نمایندگی پکیج در فردیسهمراه باشید.

آموزش گام به گام تعمیر پکیج در فردیس

در برخی موارد برای تعمیر پکیج دیواری می‌توانید به ارور پکیج دیواری توجه کنید و با توجه به ارور آن تعمیر پکیج دیواری را انجام دهید.

در صورتی که آشنایی با ارورهای پکیج دیواری ندارید می‌توانید به دفترچه راهنمای آن‌ها مراجعه کنید و یا با مراجعه به نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در فردیس پکیج علت خرابی را یافته و تعمیر پکیج دیواری خود را انجام دهید.

در ادامه می‌خواهیم به آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری بپردازیم با ما همراه باشید.

 

 

آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری 0 تا 100

تعمیر تخصصی پکیج دیواری

در این بخش می‌خواهیم تعمیر پکیج دیواری را در حد ابتدایی و مشکلات ساده ایی که خود شما هم قادر به تعمیر آن‌ها هستید آشنا کنیم.

قبل از هر چیزی درباره تعمیر پکیج دیواری باید بگویم که پکیج دیواری برای عملکرد صحیح به چهار عنصر آب، برق، اکسیژن و گاز (گازوئیل) نیاز دارد.

در ابتدا باید بگویم که زمانی که آب پکیج تامین نشود پکیج نمی‌تواند روشن شود و اما چگونه بفهمیم که آب به میزان لازم رسیده است یا خیر؟ در همه پکیج‌های دیجیتال به واسطه ال سی دی کوچک روی صفحه و در پکیج‌های آنالوگ هم به کمک همان عقربه فشار که روی دستگاه قرار دارد متوجه می‌شوید در این حالت باید درجه و مقدار آن روی یک تا یک و نیم بار باشد و سپس می‌توانید آب آن را ببندید.

در مرحله بعدی تعمیر پکیج دیواری باید برق آن را بررسی کنید که وصل باشد و یا اینکه دو شاخه از پریز جدا کرده و برعکس آن را وصل کنید چرا که بعضی از پکیج‌ها روی فاز و نول حساس اند.

در این مرحله از تعمیر پکیج دیواری باید گاز را بررسی کنید و از باز بودن آن مطمئن شوید.

و اما اکسیژن که یکی از موارد مهم در احتراق است را هم باید در نظر بگیرید چرا که در برخی موارد فن‌ها دچار مشکل می‌شوند و احتراق به صورت درست صورت نمی‌گیرد و باعث آسیب جدی به شما خواهد شد.

برای تعمیر پکیج دیواری زمانی که فن‌ها از کار افتاده اند می‌توانید بالای پکیج را مشاهده کنید که دارای دو دریچه با درپوش‌های پلاستیکی می‌باشد، شما می‌توانید درپوش‌ها را باز کرده و دود کش را وصل کنید و مواظب باشید که دودکش کوچک ترین نشتی نداشته باشد.

 

 

آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری 0 تا 100

در این بخش تعمیر پکیج دیواری را به صورتی برای شما توضیح دادیم که برای مشکلات ابتدایی و پیش پا افتاده هزینه نکنید در ادامه به آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری می‌پردازیم.

و البته یک پیشنهاد به شما این است که به قسمت‌های خطرناک پکیج که با گاز، برق، دود و … سر و کارد دارند دست نزنید و این کار را به متخصصین کار بلد بسپارید.

سوالات متداول مشتریان در مورد تعمیر پکیج دیواری

در این بخش می‌خواهیم شما را با سوالات متداول مشتریان آشنا کنیم که عموما این سوال بیشتر شما هم می‌باشد با نمایندگی پکیج در فردیسهمراه باشید.

 

 

آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری 0 تا 100

  • علت گرم نکردن رادیاتور و شوفاژ در صورت کار کردن پکیج چیست؟

در صورتی که پکیج شما این مشکل را دارد برای تعمیر پکیج دیواری باید چند قطعه را بررسی کنید.

یکی اینکه امکان خرابی شیر سه طرفه وجود دارد که در این حالت باید تعویض شود.

در گام بعدی به این نکته توجه کنید که ورودی شوفاژها رسوب نگرفته باشد.

خرابی ترموستات هم می‌تواند علت آن باشد چرا که دمای آب را به درستی نشان نمی‌دهد و در این حالت باید ترموستات تعویض شود.

  • علت سر و صدای پکیج دیواری چیست؟

در برخی موارد سر و صدای پکیج باعث صلب آسایش از اعضای خانواده شما می‌شود که حتما باید تعمیر پکیج دیواری انجام شود.

در این حالت قبل از تعمیر پکیج دیواری علت آن را بررسی می‌کنیم و احتمال این وجود دارد که مشکل آن هوا گرفتن پکیج باشد.

در این حالت برای تعمیر پکیج دیواری باید هواگیری پکیج را انجام دهید.

  • چرا پکیج دیواری روشن نمی‌شود و یا اینکه به صورت انفجاری روشن می‌شود؟

پس از اینکه عناصر اولیه را بررسی کردید و متوجه شدید که پکیج روشن نمی‌شود باید به مواردی دیگر توجه کنید.

یکی از مواردی که باید در تعمیر پکیج دیواری به آن اشاره شود جرقه پکیج است.

در برخی حالات بین جرقه و شعله فاصله افتاده است و یا اینکه جرقه سوخته و دیگر کار نمی‌کند در هر دو حالت باید آن را تعویض کنید.

  • چرا پکیج دیواری بیش از حد مجاز داغ می‌کند؟

در برخی موارد دمای پکیج بیش تر از حد مجاز بالا می‌رود در این حالت برای عیب یابی آن باید ترموستات را بررسی کنید چرا که ترموستات خراب شده و تعریف دقیقی از دما ندارد و دما به صورت خودکار بالا می‌رود.

برای تعمیر پکیج دیواری در این حالت باید ترموستات را تعویض کنید.

  • علت اختلال در عملکرد پکیج چیست؟

بعضی اوقات برای شما پیش می‌آید که تمام قطعات را بررسی می‌کنید و هیچ علتی برای عملکرد نامناسب پکیج دیواری خود پیدا نمی‌کنید در این حالت می‌توانید برد پکیج دیواری را بررسی کنید.

برای تعمیر پکیج دیواری در این حالت می‌توانید از مقاله آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج دیواری کمک بگیرید.

در این بخش شما را با اکثر مشکلات رایج پکیج دیواری‌ها آشنا کردیم که می‌توانید به کمک آن تعمیر پکیج دیواری خود را انجام دهید.

قیمت تعمیر پکیج دیواری چقدر است؟

هزینه تعمیر پکیج دیواری یکی از مواردی است که برای همه مهم است پس اگر بخواهیم یک مرکز تخصصی تعمیر پکیج دیواری با قیمت مناسب و به صرفه به شما معرفی کنیم، نمایندگی پکیج در فردیسرا به شما معرفی می‌کنیم.

البته باید بدانید که هزینه تعمیر پکیج دیواری متغیر است چرا که برای تعمیر پکیج دیواری ابتدا باید عیب یابی پکیج انجام شود و این امکان وجود دارد که پکیج چند مشکل داشته باشد و به قطعات جدید نیاز داشته باشد و یا برعکس پکیج هیچ مشکلی نداشته باشد و شما با یک اشتباه کوچک نتوانسته باشید آن را روشن کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : puriaaa

چرا باید با نمایندگی مجاز ایران رادیاتور غرب تهران تماس گرفت؟

نمایندگی ایران رادیاتور مهرشهر در مجموعه تاسیسات بابامرادی زیر نظر مستقیم شرکت میباشد و در ضمن برای سرویس دهی بهتر به مشترکین ایران رادیاتور این نمایندگی دارای دو شعبه در غرب و شمال غرب استان هست  یک شعبه در محدوده جنت آباد و یک شعبه در محدوده شهرک غرب میباشد.

 

چرا تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور غرب تهران ؟

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در مهرشهر به دلیل اهمیت زمان در زندگی امروزی یکی از بهترین انتخاب های مصرف کنندگان این محصول در غرب استان تهران میباشد.

کمی درباره غول تولیدکننده پکیج :

به جرات میتوان گفت گروه صنعتی  در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده در کشور میباشد. که بیشترین سهم فروش در بین رقبای خود را دارد و از این برند ایرانی روزانه صدها پکیج فقط در شهر تهران نصب میگردد. با توجه به سابقه این شرکت در حال حاضر میلیون ها پکیج ایران رادیاتور در حال کار میباشد. و قاعدتا این حجم پکیج در سطح شهر کرج میباشد . بدیهی است سرویس دهی به این حجم از پکیج فقط در شهر تهران نیازمند مراکز متعددی میباشد. این مرکز نیز ارائه دهنده تعمیرات پکیج ایران رادیاتور مهرشهر میباشد که با همکاری تیمی از تعمیرکاران حرفه ای اقدام به سرویس دهی به مشترکین شرکت ایران رادیاتور نموده است.

همشهری گرامی که ساکن محدوده غرب و شمال غرب تهران میباشید در صورتیکه از پکیج ایران رادیاتور استفاده میکنید و در حال حاضر به مشکل برخورده است جهت اعزام تعمیرکار مجاز به محل شما در سریعترین زمان همین الان و در هر ساعت از شبانه روز با یکی از شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 


:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : puriaaa
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد